Pages

Friday, January 28, 2011

As like as peas

Jag tycker att Linnea är det sötaste som finns, och jag vill gärna tro att hon har fått det från mig... Men... det går väldigt lätt att bevisa att så inte är fallet. Det är bara å titta på en bild på min man som liten. Tyvärr, alltså, det är bara att acceptera... det är honom hon har fått det ifrån... Tröstar mig med att hon har fått min charm, intelligens och temperament. Ha! Allt sitter inte i lockarna! ;-)

If you ask me, Linnea is the cutest thing in the world! I want to believe that she's got that from me... But... It is pretty easy to show the opposite. Just take a look at an old picture of my husband. Sorry Alex, face it, she's got his looks. But, I can tell you - she's got my charm, my intelligence and my temper. Ha! Not all is in those curls! ;-)



The title reads: As like as peas.





Nä... nu ska jag nog ta och krascha i soffan. Se nåt annat än Barnkanalen kanske... Ha en mysig fredagskväll och en härlig helg! 

Have a nice weekend everyone! 

2 comments:

Maja/eyovine said...

Haha... otroligt vad lika de var!!!! Å visst är det så.. allt sitter inte i lockarna ;D. Hon är bedårande vacker er Linnea =). Layouten är supersnygg också. Gillar designen på den å så den stoooooooooora blomman förstås =P. Trevlig helg på er!

Kramiz Maja

Anita said...

For en fanstastisk flott layout :):)
Digger absolutt alt med denne :)