Pages

Thursday, January 27, 2011

{{heart}} your smile

Ok, det här är nog en av mina favoritlayouter. Det kan bero på att jag knappt ser nåt annat än Linneas leende på den och för mig finns det inget vackrare i hela världen :-)

Ok, this is one of my favorite layouts ever. Could be because I don't see anything but Linnea's smile on it, and for me - her smile is the most beautiful thing in the world :-)



På den lilla bilden har hon sitt jag-vet-att-jag-har-gjort-nåt-jag-inte-får-göra-leende. Svaga som vi är, faller vi pladask. 

In the little picture she has her I-know-that-I-have-done-something-I-am-not-allowed-to-smile. We have no chance when she smiles at us :-)



Ni känner säkert igen papprena vid det här laget. Yep, Little Boy från Echo Park. De är snart slut! Måste köpa mer Echo Park. Längtar efter deras nya kollektion For the Record. Måste ha! Titta så fin!

You probably recognize the papers by now. Yep, Little Boy by Echo Park. I don't have much left of it. Need to buy more Echo Park! I can't wait to get their new collection For the Record. It's a must have! Look!


Det finns en till sak jag längtar efter och det är att krama om min man. Han har varit på tjänsteresa i ett par dagar och kommer äntligen hem ikväll! Oj va han ska få pussar!!!

There is one more thing I can't wait to get - my husband back! He's been on a business trip for couple of days and he is finally coming home tonight! Oh my.. I wanna smooch him!

*love*

12 comments:

Cath. said...

Å vad glad jag är att se att du är tillbaka på banan igen, har tänkt på dig mycket!
Bra att du verkar ha bromsat i tid och att du verkar ha det bra ! Underbara layouter gör du i alla fall fortfarande, gillar din stil massor!
Kramar!

hippy_chick said...

What a beautiful smile!! Love your fun page x x

Megan A. said...

thanks for your comment on my blog. I wonder if the drive to do more, better, is part of being a software engineer? I read it in your profile when I came over here - that's what I do too!

love those lolipop flowers and how you crossed out the boy words. I have done that before - my DD is just so tomboy sometimes!

Carol said...

that layout is totally awesome and your little girl is too cute for words!!!

Andrea Amu said...

Love how you crossed out Boy and added stickers for "Girl" on the journal card thingie! That's awesome! Your lil' girl is darling, Alex!
Enjoy your time with the hubby!

Charleyhz2boys said...

Oh My....what great inspiration you have to scrap in that sweet little face...she is ADORABLE!!! Your work is AMAZING, and I will definitely come back and visit again!!!

Zarah said...

Hon är så söt att jag får hjärtsnörp!! UNDERBAR layout!

Nadia Cannizzo said...

This is so lovely! I love it!

Ginger said...

This is awesome! I love that you used boy papers on a girls page!!! :D

Morfen said...

Superfin layout! Gillar fotot som löper utmed nästan hela sidan. Resten också förstås, EPP är ju så tacksamma att scrappa med och den nya For the Record längtar man verkligen efter!! Kram på dej!

Cattis said...

Vilken gladlayout!! =) Hon är ju sååå söt! Gillar allt på denna!

EmmLa said...

Den är ju såå underbar! Såg den på Echos blogg men du hade redan sett det innan jag hann skriva här. Underbart!!! Så kul att du är tillbaks :) Kram Emma