Pages

Tuesday, January 25, 2011

Oj, oj, oj...

Det värker lite i scrapmusklerna! My Scrapbook Nook har precis avslutat sin crop och det har varit sån fart att jag inte ens hunnit blogga om det :-o

På 3 dagar har jag gjort 10 layouter! Jahapp... då har jag väl gjort mitt för i år ;-) Och då har jag inte ens varit med i alla utmaningar! Galet! Men, det är väl så det ska vara... Den sista layouten blev jag inte ens nöjd med. Hann inte göra den färdig. Hade fortfarande klister och ink på fingrarna när jag i sista sekunden satt och laddade upp ett halvkasst foto på en halvkass layout :-D Men det gör inget - det var hur kul som helst! Har gjort några riktigt bra layouter som jag fullständigt älskar. Och den halvkassa... ja, den gjorde jag om efter att portarna hade stängds så nu är den tom en favorit ;-)

Hmm... när jag startade den här nya bloggen, hade jag tänkt hålla mig bara till det jag skapar, inte så mycket snack runt omkring... och här sitter jag nu, äter en stor semla kl 01 (det där med att gå ner några kilo ska jag ta tag i nån annan dag...) och snackar sk*t igen :-D Jag antar att det ligger i min natur...

Nå, kära bloggvänner... jag kanske ska bjuda på en layout från cropen? De flesta bilderna är tagna mitt i natten under usla fotoförhållanden och borde antagligen tas om... men.. nu så råkar det vara mitt i natten igen så det får vara...

Här är mitt bidrag till den första utmaningen "Group Photos". Temat för hela cropen var "Family reunion" och just den här utmaningen handlade om att scrappa en gruppbild. Jag valde att göra en layout om min gamla klass från Serbien. Jag flyttade till Sverige några månader innan vi skulle gå ut ur grundskolan, så jag tog aldrig examen. Vet inte om det är det som är anledningen till att jag aldrig fick nån inbjudan till återträffen... det eller så är det kanske bara det faktum att jag bor utomlands... Nåja, synd var det iaf att missa det...


På den lilla bilden går vi i 2:an, 1989 var året. På den stora bilden är klassen utan mig *snyft*

Nu måste jag nog gå och knyta mig. Hoppas att jag snart ska få en liten stund för en ordentlig bloggrunda. Börjar känna mig lite varm i kläderna igen ;-)

*kramar*

1 comment:

Nenne said...

Äh, snacka på du! Det är trevligt :)

WOW 10 layouter! antar att du är riktigt på G nu då?! Härligt! Ser fram emot att se dina skapelser här snart! Du gjorde så mycket snyggt!