Pages

Saturday, January 15, 2011

Our first snowman

I finally got some time for my dear papers. First we cuddled, then we kissed and... all the sudden... I was holding my scissors...

This is the result:


There is something magical about the January kit over at My Scrapbook Nook. I can't get enough of it!

The chipboard snowflakes are from the December kit. I misted them with "Brick". You can't really see it, but I love the sparkling finish they got from the mist.



I cut off a piece of the dotted scallop and made a flower of it.


I apologize if my blog design is too much, like in a "way too busy background". I am sorry if my butterflies are hurting your eyes. I accidentally removed my blog template. I was not 100% happy with it so I wanted to make something new anyway, but today seemed to be a wrong day for blog design ;-) In a way - I like it. But I am afraid that it takes away from what should be the most important subject - my layouts. We'll see if I can come up with something better :-)

Hope you are having a nice weekend! 

Thanks for stopping by!

6 comments:

Morfen said...

Åh vad sött med snöstjärnan som 'O' och det är en helt fantastiskt fin layout!!

Maja/eyovine said...

Underbar Alex!!! Du anar inte vad glad jag är att du är tillbaka med dina inspirerande alster!! Nu vill jag scrappa... men min man fyller år idag så jag måste nog vara social... kanske kanske jag hinner gömma mig uppe i mitt scraprum ikväll.
Du rockar verkligen januari kitet. Å jag håller med om att det är fantastiskt kul att jobba med det. Speciellt en vinter som denna som verkligen gett en möjlighet att ta härliga vinterfoton.

Kramiz Maja

Cattis said...

Helt Underbar!!Och jag kan inget annat än att hålla med Maja! =)

Kram!

Emma said...

Åh, så härligt att du är tillbaka!! Jag har missat det helt, fram till idag. Kan bero på att...tja, det surfas inte så mycket här... Har dock uppdaterat mina bokmärken å allt det där, och kikar snart in igen!! Varma kramar!!
//Emma/ScräpEmma

Pyzzlan said...

Vad kul att du har tagit upp scrappandet igen! Skitsnygga Lo'n har du gjort också :) Jag har händerna fulla med barnen just nu, men suget finns kvar så jag hoppas på några luckor i kalendern snart så jag kan komma igång igen.

Ha det gott!

CillaT said...

Hej igen=) Du har varit saknad! Ser verkligen fram emot fler av dina inspirerande alster. Gillar denna som du så snyggt dämpat den "bråkiga" bakgrunden. Superfin!