Pages

Wednesday, January 26, 2011

Speedy Scrapper

Hm, det är inte jag. Men ibland, bara ibland, händer det att jag slänger ihop nåt jag faktiskt gillar. Det tog mig ~20 minuter att skriva ut bilderna, göra layouten, fota den och ladda upp den i Nooks VC galleri. Ha! Det ni! Layouten är om det viktiga telefonsamtalet från Karlstads Bostads AB. Vi hade fått vår första gemensamma lägenhet. Guuud så glad jag var! Kunde inte sluta studsa. Och de som känner mig, ja, de vet att jag kan studsa :-D Egentligen så var det inget speciellt med den lägenheten. Inget mer än att den var våran, att vi skulle flytta ihop och börja skapa vårt första hem tillsammans. Ja, bara det ;-) Min man (dåvarande pojkvän) var snabb med att plocka fram kameran.

Well, that is not me. But sometimes, I do manage to slap something together, something that I actually like. I think it took me ~20 minutes to print the photos, make the layout, take a picture of it and upload it to Nook's VC gallery :-) The layout is about that time we got The phone call about our first flat. I was so, so excited. Couldn't stop jumping around. And those who know me, yes, they know that I can jump :-D There was actually nothing special about that flat, it was just the fact that we were moving together, that we were about to start building our first home together. Just that ;-) My husband (boyfriend back then) was pretty fast with the camera.




Tack för titten!
Thanks for peeking in!

2 comments:

Nadia Cannizzo said...

LOL...This post made me laugh..What an awesome layout just for 20 minutes..WOW!! Wonder what you would create in an hour or two. Take care, Nadia.

Carol said...

I absolutely loved this layout!!!! I always struggle with how to use those patterns but really want to!!!!