Pages

Sunday, January 30, 2011

Still chewing @2

Jag var uppe till rätt sent igår. Denna satt djupt inne... Tog rätt lång tid att bli nöjd! Lite kul är det, för nu när jag ser på den så ser den ganska så enkel ut... Men jag antar att det viktigaste är att jag gillar den :-)

This layout kept me up until real late! It took many hours to get satisfied. It is kind of funny because now, when I look at it, it looks pretty simple to me.. I guess that the most important thing is that I am feeling happy about it :-)



Kände för att leka med mists, så jag plockade upp färgerna från det prickiga pappret och mistade lite större prickar runtom. För att få lite mer dynamik i layouten, stämplade jag svarta ringar lite här och där. Det kanske märks att jag hade riktigt kul...

I wanted to play with mists this time, so I tried to pick up colors from the dotted paper and misted some larger spots around the central area. To add dynamics to the layout, I stamped some overlapping black rings. Needless to say, I had a lot of fun playing with this one!




Hoppas att ni har haft en bra och kreativ helg. Ha det fint!

Hope you had a nice and creative weekend! Take care!

8 comments:

Pam said...

This just rocks!! I love your misting and the black stamped circles are the perfect touch!

Nenne said...

KUL! Jag har också gjort en layout med stämplade cirklar och mist i helgen! Great minds think alike, eh?! *s*

Helt underbar design (som vanligt) och de mistade cirklarna är supercoola!

Elizabeth said...

this is really great! I love all of your elements and your design!!! The circles really add the perfect touch!
e.

LG said...

oh I know that feeling. I tend to rationalize the hours I spent in a simple layout too. I think the rearranging takes most of my time LOL

LOVE, LOVE, LOVE the outcome of this layout. The paint elements looks so cool. Great work as always

CillaT said...

Jag gillar den också! Tycker om sådana där genomtänkta går-igen-detaljer=)
Kram

cia said...

Oj vad du är produktiv nu!
Härligt att se!

teacher jessy said...

Loving all the circles on your layout!! Beautiful!! Awesome way to create a background piece! Your cutie is just so adorable!!

Chantal said...

Oh my goodness!!!

I soooooooooooooooooo love your layout! You rock!!! Totally love your work!!!

Thanks for the congrats on my blog too! :D :D :D