Pages

Tuesday, February 22, 2011

3 little girl cousins

Little Girl kollektion från Echo Park är så där underbart sockersöt! Kommer nog att upprepa det fler gånger :-) Jag hade inte ens hunnit avsluta den här första layouten, innan jag började tänka på nästa. Ville ha mer. Ville bara fortsätta leka med dem. Så himla kul att jobba med!
Layouten är om tre små tjejkusiner, här fortfarande i sina pyjams. Älskar att se dem tillsammans!

Little Girl collection by Echo Park is just too adorable! I can't say it enough :-) I wanted more before I even finished this layout I was working one... I just wanted to keep playing with those pretty papers. They are so fun to work with! 
The layout is about 3 little girl cousins, here - still waring pajamas. :-)  I love seeing them together!


När jag såg den stora "little girl" stickersen, tänkte jag direkt att jag måste använda den för den här titeln. Lite smart var det ändå, huh? ;-) *klappar mig själv på axeln*

As soon as I saw this big "little girl" stickers, I got the idea to use it for this title. Clever, huh? ;-) *patting my own shoulder* 




Jag har använt min enda fjärilstans från Martha Stewart. Måste köpa fler i olika former och storlekar! Vill ha! Älskar ju fjärilar... Jag ville ha ett snöre som spår efter fjärilen, men visste inte riktigt hur jag skulle sätta fast det. Som tur är fanns det många söta hjärtestickers på Little Girl stickersarket :-)

I have used the only butterfly punch I have. It's the one by Martha Stewart. I have to buy more butterfly punches in different shapes and sizes! Me looooove butterflies... I wanted to use a twine as a track behind the butterfly, but I didn't know how to attach it to the paper. I was pretty happy when I saw all these cute little hearts among Little Girl element stickers :-)

Tack så hemskt mycket för besöket! Hoppas vi ses snart igen! Ha det fint!
Thank you so much for stopping by! Hope to see you soon again! Have a nice day!

10 comments:

Nadia Cannizzo said...

Love this! How cute. Love the colours too. Your blog is looking good. Love this new template!

Anonymous said...

Vet inte vad som är finast, LOn eller tjejerna :) Underbara papper! XOXO //Lil' sis'

Linda said...

Vilken underbar layout!!!

Ann Cicilie said...

Mmm, nydelig og fargerik layout, til å spise opp (både layouten og de søte jentene!) :)

Ha en vidunderlig dag :)

Daniela said...

I love this!! Bright and happy!

Tanya Tahir said...

this page is sooo gorgeous Alex!

CillaT said...

Härlig layout:) Man blir riktigt glad, glad, glad:D Måste åxå ha dessa papper!!

beckyjune said...

This is so fantastic, Alex. I really like how you used the EP and the string. Your blog looks great, too. The background is so cute!!

Andrea Amu said...

Lovely sweet page, Alex!
You work so well with the EP!

LG said...

how cute is this!!!! Now I need that collection too.