Pages

Monday, February 28, 2011

My music girl

Känns som en evighet sen jag uppdaterade bloggen. Det är dags att göra nåt åt det ;-)
Här är en layout om min lilla musiktjej. Hon fick en rosa CD-spelare från Tomten iår. Det var en av de få saker hon faktiskt önskade sig. Hon älskar att lyssna på musik! Vi bråkar ofta om hur högt hon ska få ha det. Men det är svårt att vara hård när man ser henne skratta och dansa. Så vi sa att hon ska få höja när det kommer en favorit. Enda problemet är att alla låtar nu är hennes favoriter...

It was a while since my last post. Time to do something about it ;-)
Here is a layout about my little music girl. She got a pink CD-player from Santa this year. It was one of the few things on her wish list. She loves listening to loud music! We often argue about how loud is too loud. But it is hard to be tough when you see her laugh and dance. So we compromised and said that she is allowed to have it loud when her favorite song is playing. The only problem is that she claims that all songs are her favorites... 


Kollektionen är Little Girl från Echo Park. Lite svårfotade färger. De känns faktiskt finare i verkligheten.

The papers are from Echo Park, the Little Girl collection. I find these colors a little bit hard to photograph. I think they look better irl. 


Tack så hemskt mycket för alla kommentarer ni lämnar här inne! Jag går och ler hela dagarna tack vore dem :-) Tack för titten! Hoppas vi ses snart igen!

Thank you so much for all the comments you leave behind you! They make me smile 24/7 :-) Thanks for peeking in! Hope to see you soon again!

5 comments:

LG said...

LOL hahaha you can't argue with that! You told her it can be loud if it's her favorite. Smart baby!

Love your layout once again. I love how simple it is but the design and placements are perfect. That's the style I want!

Cant wait to see more

Nenne said...

Älskar färgerna här!!! Och du är en mästare på att använda diecutpapper - blir så sjukt inspirerad varje gång, det du gjort här är GENIALISKT gumman!

Du kan få min handstil om du vill för jag gillar den inte *s* Tack ändå! :) Men till sist tror jag att mina barnbarn (?) kommer att älska att läsa min alldeles egna, personliga handstil även om jag inte gillar den idag!

Hur blir det i helgen då? Jag har fått med mig man och barn på att åka till Karlstad och de kan gå på badhus medan jag går på mässan, måste bara få tummen ur och boka hotellrum!

KRAM!

GRYMT snygg bild på dig förresten - Woha!

Nadia Cannizzo said...

Absolutely beautiful! What a cute layout...and awesome photos too. I love your colours..And hey, look at YOu on your new profile photo!!!! You look good girl!!!

Annette said...

Härlig layout, och härlig berättelse kring den! Snyggt med kontrasten mellan det pastelliga och det råa kraftpapperet. Och texten skriven så som du har gjort, det var nytt för mig! Och så håller jag helt med de andra, så fin profilbild på dig!

UlrikaT said...

Vilket stiligt och kreativt sätt att skriva journalingen! Kul historia och snygg layout!