Pages

Sunday, March 13, 2011

1-2-3 Dive!

Oh, how I love these gorgeous papers by Lily Bee! ♥

I fell in love with their CHA releases, but I couldn't wait to get those. So I ordered this older collection called "Hello Sunshine". Love it! Love the colors, love the patterns, love the rub-ons! Lily Bee is sort of new for me. This is the first time I use their products. I've been following girls who use them, and I have always loved them, but I find them hard to get here in Sweden. Not all stores have them - but believe me - they should!

Oh... sorry... here is the layout ;-)


The photos are from our 2010 summer vacation. Linnea really enjoyed the sea. She was so cute... said that she was going to dive and than started counting... sometimes she dived on 3, sometimes on 7, sometimes on 13... we never knew when she was about to jump :-)



Don't you love the colors? I know I do :-)

Thanks for peeking in! Have a nice, creative Sunday!

7 comments:

LG said...

We rarely have Lily Bee in my country too. Thank goodness of the Nook. Hello Sunshine is one of my favorite LB collection. Love what you did with this

Reija said...

I love love love them too! Ganska roligt att jag också precis beställt hem ett gäng av dessa gamla godingar :D. De är helt fantastiska och jag hoppas att någon butik tar hem allt det nya! Annars tycker jag det är smidigt att beställa från England, man slipper tullavgifterna och frakten brukar vara ok.
Och förresten - layouten är helt underbar! Bilderna är perfekta och upplägget fantastiskt för att framhäva både fotona och papprena! Nu blir jag inspirerad att ta fram mina papper ;).
Ha en underbar kväll Alex!

georgia keays said...

Thanks so much for your lovely comment on my blog Alex :-) I totally agree about this range and I love what you've done with it... I especially like the photo arrangement it looks fabulous!

Natasha said...

oh, wonderful memories :) and wonderful LO! /Sis'

Nenne said...

Underbart! Det här är faktiskt en serie som jag knappt rört...ändå gillar jag ju färgerna..men du gör underverk med dem!

Annette said...

Du har verkligen fått mig sugen på att beställa hem de här papperen! Läcker layout, och fyndigt upplägg! Kram

Cattis said...

Snyggt!!! Gillar färgerna, de små fotona, upplägget...så läcker!