Pages

Tuesday, March 8, 2011

A Boy Card

Visst är det intressant hur man kan gilla vissa människor från dag ett? Eller ja... egentligen från minut ett...  En ny kille har börjat på mitt jobb, hamnade i mitt team... och det är nåt med honom... nåt jag helt enkelt tycker om. Han fyller 25 nu. Ja, du läste rätt - 25! Det känns lite sjukt att folk som är yngre än min lilla syster (lillsyrran är som nån sorts mått på vad som är ungt) börjar jobba med en. Lite gammal börjar jag allt känna mig nu... Nåja... i vilket fall som helst... jag kände för att göra ett födelsedagskort till den här ny killen, från oss alla i teamet så klart :-) Så här blev det.

It's interesting how some people can make such a strong impression on you. You just like them from day one. Or should I say from minute one? There is this new guy (boy?) at my work... there is something about him... something that I just simply enjoy... He's turning 25 now. Yes, you read it right - 25!  It feels kinda strange when people who are younger than my little sister (my sis will always stand for "the young") start working with you! Makes me feel old! Anyhow... I wanted to make a birthday card for this new guy (boy?)... from the whole team of course :-) This is how it turned out.



Echo Park ännu en gång :-) Little Boy... Ska inte de ha DT call snart??? 
Ska ta mig en liten bloggrunda nu... det var ett tag sedan jag kände att jag hade tid för det... 
Tack för titten! Ha det fint!

Echo Park once again :-) Little Boy collection... Man, aren't they going to have a DT call soon???
Feel for some blog hopping right now... It was a while ago I had time for that...
Thanks for stopping by!  Have a nice day! 

1 comment:

UlrikaT said...

Ett supersnyggt kort! Jag blir bara så imponerad över dom som är duktiga på både layouts och kort!
Jag kan tänka mig att du skulle passa bra som DT för Echo Park. :)