Pages

Tuesday, March 22, 2011

I told you it was beautiful!

The March Nook kit, that is. I have created my first layout using that gorgeousness. Yay!

Given that:
  1. The kit is featuring Emma's Shoppe by Crate
  2. Crate has this super inspiring sketch challenge up on their blog
I just had to play along ;-) Here is the sketch:

And here is my take:


I had so much fun making this one! Didn't want to stop... I've been really looking forward this kit, and I can tell you that it has met all my expectations. It's awesome. It's beautiful. It's playful. It has it all.




I hope you like it as much as I do. This color combination makes me happy, makes me dream of summer, makes me smile my biggest smile :-)

Thanks for stopping by! 

10 comments:

Zarah said...

Åmajlård, ALEX! Den här är för snygg. Jag har inga ord som kan beskriva den. Nöjer du dig med "phflaaaaaah"? (Ljudet av när jag tappar hakan och dreglar, dårå...!)

Anonymous said...

OMG! :D Jag som började undra var alla LO tagit vägen.. och så kom den här... den som väntar på nåt gott... :) Love it!! XOXO /Sis'

Nenne said...

Yeehooo! Den här är sååå fin! Nej, Alex, det här är perfektion! Det är så läckert med de negativa fjärilarna, färgslpattet och designen och fotot! <3

Tanya Tahir said...

Alex, your take on the sketch is divine, truly divine. I love this so much!!! Well done!!! :)

Essmo said...

åååh kära nån! Den är Ljuuuuuuvlig! Löv it!
kram kram!

justnujusthar said...

Nu har jag tittat länge på den här layouten, som jag brukar göra på dina alster eftersom det finns så mycket att se! Och jag håller helt med Nenne i allt!
Kram

Cattis said...

Den är helt fantastisk!!!

Kramis!

LG said...

Great details here. Beautifully made! I hope you win this! ;)

Maja/eyovine said...

Woffsingen vännen!! Detta är en fullträff. Älskar varje liten mm ev denna. Måste titta mera =P. Hoppas du vinner!

Kramiz Maja

CillaT said...

Wow vilket härligt "virrvarr". Superfin!!

Kram