Pages

Thursday, March 3, 2011

This is my style

Det här kommer att bli ett riktigt kort inlägg, för egentligen borde jag vara i sängen nu. Jag skulle bara printa ut bilder jag ville scrappa. Och sen så skulle jag bara kika lite på papper jag skulle ha till. Känna lite på designen kan man ju alltid göra... Innan jag ens hann fatta det, var layouten klar :-) Och när den ändå var klar, så kan jag väl lika gärna vara uppe lite till och blogga om den, eller hur? ;-)

This is going to be a really short post. I should be in my bed right now... I was just supposed to print the photos I wanted to scrap. Then I though that I could take a closer look at the papers i wanted to use. Take a minute or two to think about the design... All the sudden (read: after 2 hours) I had this layout in front of me :-) And now, I can just as well take a minute or two (?) and blog about it... ;-) Yeah, right...



Layouten är om min stil just nu. För tillfället älskar jag Noa Noa. Man kan inte se det på bilden, men t.o.m. mina strumpbyxor kommer därifrån! :-) Tyckte det var värt en layout... Bilderna är tagna i helgen på The Studio. Har länge velat ta mig dit, och tro det eller ej, men jag lyckades t.o.m lura med mig min man! *nöjd*

The page is about my style. At the moment I LOVE Noa Noa. You can't see it in the picture, but even my tights are by Noa Noa :-) I think it was worth a layout... The photos were taken last weekend at The Studio (model for a day thing). This is something I've wanted to do for some time now. And believe it or not - somehow I even got my husband to join me! Still in shock.... *happy*

Nu till sängen... ja juste, först ska jag bara städa undan scrapkaoset... suck... Tack för besöket! Sömniga kramar!

Off to bed now... oh... first I just need to clean up the scrappy mess I've made... sigh... Thanks for stopping by! Sleepy hugs! 

6 comments:

Annette said...

Du får till rubrikerna så snyggt, även denna gång! Och färgerna är jättefina tillsammans, och fotona på dig, ja alltsammans. Igen! Hoppas du får en skön helg, kram!

Lilith said...

Stunning page and I love those pics of you. Great use of the nook kit.

teacher jessy said...

You have been rocking the WP lately! I love ur work & the way you play with the papers :) You look HOT in those photos & love ur new profil photo too!

LG said...

What a stunning page! You look so hot here, you look amazing in purple

Maja/eyovine said...

Cool =). Jag har ännu inte fått till en enda layout av februarikitet från nook =(. Det låste sig totalt och så har jag haft en massa andra måsten... men jag har klappat på papprena iaf. Du har lyckats så bra med alla dina layouter från detta kit.

Kramiz Maja

A'laEmmeli said...

Men åååh vilken härlig blogg och vilka ljuvliga alster du gör - hit kommer jag kika in fler gånger!! Tack för inspirationen! ♥ Emmeli