Pages

Monday, March 24, 2014

Design in Papers Blogghopp Vinnare!

Hej allihopa och stort tack för alla fina kommentarer ni lämnat här inne under DESIGN in PAPERS blogghopp. Jag har varit uppe i fjällen och åkt skidor i en hel vecka, och nu när jag kom tillbaka var det dags att dra en vinnare av min RAK.


Och vinnaren är.....................................


Kaffesugen Scrappare! Grattis!!

Maila mig din adress på aleksandra.gadji (@) gmail.com så kommer det en liten RAK med posten.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen. Nästan hela sällskapet som var med uppe i fjällen åkte på nån konstig magsjuka/matförgiftning. Happy times.

Tack för titten!

1 comment:

Kaffesugen Scrappare said...

Åhh, jag blev såå glad! Nu kommer jag vänta med spänning vid brevlådan! Jippi!
Tusen tack!
Hoppas du fått mitt mail med adressen! Hör av dig annars!

Tack och kramar i massor från Jenny en Kaffesugen Scrappare!